15 grudnia 2013

ESCADA SEXY GRAFFITI woda toaletowa 50 ml




  
fot. prywatne archiwum 5waystobepretty.blogspot.com

OCENA: 5/5

CENA:  135zł (ja kupiłam w Rossmannie na promocji za 115 zł)

POJEMNOŚĆ: 50 ml

OCZEKIWANIA: 
Trochę bardziej dziewczęcy  zapach, tak do codziennego stosowania, pasujący do mnie i moich ciuchów ;)   Co więcej, ważne żeby nie był zbyt ciężki, ani nie kojarzył sie z eleganckim stylem na wielkie wyjścia

CO OBIECUJE PRODUCENT ?

Sexy Graffiti jest świetlistą kompozycją czerwonych owoców. Nuty głowy ujawniają poziomkowo – malinowy sorbet ożywiony cierpkim dodatkiem grejpfruta i subtelnej nuty miętowej. Radosne serce eksponuje ożywczą konwalię, czerwoną peonię i fiołki, zaś baza przyciąga kaszmirem, wanilią i piżmami budującymi strukturę zapachu.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: grejpfrut, poziomka, malina, mięta
nuta serca: konwalia, fiołek, piwonia
nuta podstawy: drewno kaszmirowe, wanilia, piżmo


  
fot. producenta ESCADA


WARTO WIEDZIEĆ:

WODA TOALETOWA (eau de toilette) EDT –Delikatny zapach. W wodach toaletowych zawartość składników zapachowych waha się od 5 do 10%, rozpuszczonych w 85% alkoholu. 

MOJA OPINIA:

Jestem po prostu zakochana w tym zapachu. Idealnie spełnia moje oczekiwania jako perfumy na codzień. Co więcej, niejednokrotnie słyszałam komplementy pod adresem tego zapachu, że bardzo ładne mam perfumy i co to za zapach :)


fot. prywatne archiwum 5waystobepretty.blogspot.com


ZALETY:

- zapach :)
-jak na wodę toaletową to długo utrzymuje się na ciele :)
- nie ma problemów z opakowaniem, mechanizm rozpryskujący się nie zacina
-wygodny flakonik


WADY:

-cena !! Ze względu że jest to tylko woda toaletowa z zawartością perfum tylko 5-10% to mogłaby by być znacznie tańsza
-jest to zapach do używania na codzień więc na żadne wielkie wyjścia się nie nadaje, będzie się gryzł z eleganckimi , wieczorowymi kreacjami, ale na imprezę w gronie znajomych jak najbardziej może być użyty




fot. prywatne archiwum 5waystobepretty.blogspot.com


PODSUMOWANIE:

Tak jak wcześniej pisałam, produkt spełnił moje oczekiwania w 100%. Zapach jest słodki, lekki, długo się utrzymuje oraz pasuje do zwykłych ciuchów w jakich czuje się najlepiej, szczególnie jeśli czeka mnie cały dzień na uczelni. Bardzo lubię jak perfumy mają lekki słodkawy zapach, od razu mi przyjemniej owinąć się szalikiem jak czuje na nim jakiś słodki zapach przypominający mi wiosnę.

Z.


3 komentarze:

  1. Moja dziewczyna ma ten zapach i bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez uwazam, ze to idealny zapach na codzien. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny :)
Będzie nam bardzo miło jak zostawisz komentarz, a jeśli jesteś ciekawy naszych nowych recenzji dodaj nas do obserwowanych.
Możesz być pewien, że odwiedzimy Twojego bloga i... ;)