22 lutego 2014

Mgiełka przeciwko wypadaniu włosów - enzymy pijawki lekarskiej (z Ukrainy)



        
Ocena 4/5

Cena: 26 zł + przesyłka (Allegro)

Pojemność: 150 ml

Skład:
- enzymy pijawki lekarskiej (wymienione na drugim miejscu w składzie),
- kofeina,
- biotyna (witamina H),
- proteiny jedwabiu,
- ekstrakt z czerwonej papryki
- pirytionian cynku

Co obiecuje producent?

Działanie:
- Wzmacnia korzenie włosów i zapobiega wypadaniu włosów
- Stymuluje wzrost zdrowych włosów
- Enzymy pijawki lekarskiej dzięki unikalnej kombinacji naturalnych bioaktywnych substancji poprawiają mikrokrążenie skóry głowy i aktywują odżywianie korzeni włosów. Przedłużają fazę wzrostu włosów, poprawiają ich strukturę
- Kofeina i wyciąg z papryki stymulują cebulki włosowe oraz wzrost włosów
- Biotyna (witamina H) i proteiny jedwabiu odbudowują strukturę włosa, zapobiegają ich uszkodzenia i suchości
- Pirytionian cynku polepsza kondycje włosów, zapobiega ich wypadaniu. Działa przeciwłupieżowo.

Przeznaczenie: nadmierne wypadanie włosów, zapobieganie wypadania włosów.

Stosowanie: przed stosowaniem wstrząsnąć. Nanieść na korzenie włosów. Nie spłukiwać. Stosować 2 razy dziennie.


Mechanizm działania:
1. Znaczące polepszenie krążenia krwi w naczyniach włosowatych skóry.
2. Intensywny rozwój mieszków włosowych i bardziej intensywne nasycenie składnikami odżywczymi otaczających tkanek.
3. Zwiększenie liczby mieszków włosowych w fazie wzrostu włosów.
4. Brak reakcji alergicznych lub toksycznych..”. [źródło: http://ukrainashop.com/]

Moje oczekiwania

Problem z nadmiernym wypadaniem włosów mam niestety odkąd pamiętam. Testowałam wiele produktów i do tej pory nie osiągnęłam zadowalających mnie efektów. Mgiełkę kupiłam głównie z nadzieją na zmniejszenie wypadania, lecz producent obiecuje ponadto wzrost nowych włosów. Produkt zaciekawił mnie, tym bardziej ze czytałam wiele pozytywnych opinii na temat wpływu enzymów wydzielanych przez pijawki na włosy.
       
Zalety

-  mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że mgiełka (w połączeniu ze skrzypovitą) w ciągu niecałego miesiąca stosowania sprawiła, że wypadanie włosów zmniejszyło się w moim przypadku o minimum 30%! 
  
- jej stosowanie nie wpłynęło, w moim przypadku, na szybsze przetłuszczanie się włosów

- aplikacja bez konieczności spłukiwania produktu z głowy

Wady

wydajność

- dostępność (tylko na stronie ukrainashop.com (http://ukrainashop.com/opis/3624750/mgielka-przeciw-wypadaniu-wlosow-enzymy-pijawki-lekarskiej.html), czasem pojawia się na Allegro)

potwornie duszący i intensywny zapach (zawsze podczas aplikacji dopada mnie kaszel)

- brak istotnych zmian jeśli chodzi o porost włosów (przy stosowaniu produktu 1x dziennie, producent zaleca stosowanie 2x dziennie)

Podsumowanie

Mgiełkę wcieram w skalp głowy od miesiąca, systematycznie, 1x dziennie. Jako że wprowadziłam ją do pielęgnacji jednocześnie ze skrzypovitą, nie jestem w stanie Wam powiedzieć na 100%, który z tych produktów wywołał u mnie wyżej wspomniany spadek wypadania włosów o 1/3 (a może właśnie połączenie tych produktów?) Przypuszczam jednak, że jest to zasługą mgiełki, bo jakiś czas temu stosowałam skrzypovitę bez połączenia z tą mgiełką i nie zauważyłam aż takich spektakularnych efektów jak obecnie. Jeśli macie problem z nadmiernym wypadaniem włosów - gorąco zachęcam do wypróbowania tego produktu! :)
 W ofercie dostępny jest także balsam oraz szampon z tej serii.


A Wy macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na problem z wypadającymi włosami? Podzielcie się z Nami swoimi patentami :)

M.

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog! Świetnie piszesz i miło się czyta, zapraszam do mnie na bloga, ponieważ napisłaś że mnie obserwujesz ale ja ciebie nie widzę w obserwowanych mnie a przy okazji proszę o kliknięcie w baner eRmail który znajduje się po prawej stronie
    z góry dziekuje i napisz jezeli mnie zaobserwujesz, to się odwdzięczę tym samym :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt:) zawesze jestem zainteresowana kosmetykami z zagranicy a juz w szczegolnosci ze wschodu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piszesz, az sie chce czytac. :) I super look bloga, zawsze zwracam na to uwage, bardzo delikatny i estetyczny. Dla blogerek mam znizki do jednego sklepu w moim najnowszym poscie, jesli chcesz, zapraszam. I zachecam tez do wspolnej obserwacji. Miloby bylo bywac tu czesciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Dzięki za radę i za ocenę produktu. Ja używam tylko do odbudowy włosów szampon z garnier fructis goodbye damage. To mi nawet pomaga. Obserwuje i zapraszam do Siebie http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie szukam czegoś dobrego na wypadanie włosów. Muszę sobie zamówić :)

    http://ewelinna20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. Wydaje się obiecująca. Na szczęście uporałam się z wypadaniem włosów. Polecam Seboradin! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, ale ja nie mam problemu z wypadającymi włosami ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :) Ja na szczęście jak na razie nie mam problemy z wypadającymi włosami :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy o niej nie słyszałam, choć mam podobny problem i chętnie bym ją wypróbowała na sobie :-)
    z mojej strony mogę polecić odżywkę Jantar z apteki, niesamowicie uratowała mi włosy ;-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie słyszałam o niej, ale chętnie wypróbuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny :)
Będzie nam bardzo miło jak zostawisz komentarz, a jeśli jesteś ciekawy naszych nowych recenzji dodaj nas do obserwowanych.
Możesz być pewien, że odwiedzimy Twojego bloga i... ;)