25 lutego 2014

Christian Dior, J`adore, Dry Silky Body Oil -Suchy jedwabisty olejek do ciała :)


 fot. archiwum prywatne 5waystobepretty.blogspot.com



OCENA


3/5

CENA


225 zł

POJEMNOŚĆ


100 ml

CO OBIECUJE PRODUCENT

Suchy jedwabisty olejek do ciała łączy nawilżające właściwości olejku z pestek śliwki i relaksujące działanie olejku ylang - ylang. Błyskawicznie sie wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Gładkie i nawilżone ciało otulone zostaje mgiełką zapachu `J`adore`.

Skład: Isododecane, Isohexadecane, Trisiloxane, Parfum, Caprylic/ Capric/ Succinic Triglyceride, Isononyl Isononanoate, Prunus Domestica Seed Oil, Butylene/ Ethylene/ Styrene Copolymer, Ethylene/ Propylene/ Styrene Copolymer, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Tocopheryl Acetate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldexyde, Limonene, Linalool, Geraniol, BHT, Plectranthus Barbatus Extract, Glycine Soja Oil, Benzyl Benzoate, Citral, Benzyl Cinnamate, Benzyl Alcohol, Methyl 2-Octynoate, Rapeseed Glycerides, Propylene Glycol, Polyglyceryl-2 Triisostearate, CI 15985, Trimethylopropane Triisostearate, CI 75120, Propyl Gallate.


MOJE OCZEKIWANIA


Nie miałam żadnych oczekiwań ponieważ to był prezent gwiazdkowy. Po stosuje, zobaczę jak działa.



KONSYSTENCJA


Konsystencja płynna, ale bardzo dobrze się rozprowadza oraz szybko wchłania przez co nie wciera się w ciuchy.


ZALETY


-można stosować zamiast perfum, zapach jest intensywny nawet po paru godzinach
-dobrze natłuszczona skóra
-mój ukochany zapach J'adore Diore
-śliczny flakonik ;)


WADY


- zbyt intensywny zapach podczas nakładania
-flakonik jest śliczny lecz bardzo niepraktyczny do nakładania preparatu. Wszystko się lepi później, dlatego po użyciu trzeba oczyścić flakonik aby się nie lepił :/
-cena ! Gdyby nie był to prezent nie kupiłabym go sobie :/



PODSUMOWANIE


Ogólnie jeśli chodzi o efekty to bardzo mi się spodobał, skóra była miękka, jedwabista w dotyku i świetnie nawilżona. Jedyny problem był z flakonikiem który pomimo ,że jest śliczny kompletnie nie sprawdza się do nakładania tego preparatu.


 




































fot.archiwum prywatne 5waystobepretty.blogspot.com


fot. archiwum prywatne 5waystobepretty.blogspot.com


Ja ogólnie muszę zawsze stosować jakieś kremy czy olejki do natłuszczania skóry ponieważ mam ją bardzo suchą. Uwielbiam testować nowości do nawilżania skóry ponieważ jeszcze nie udało mi się znaleźć mojego faworyta.A wy jakie macie sprawdzone patenty na jedwabiście gładką skórę? 

pozdro
Z.

13 komentarzy:

  1. Muszę zakupić tylko nie wiem czy w Danii go znajdę ;) Dior!! *_*

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wystarczą kąpiele z dodatkami oliwki dla dzieci oraz balsamy Dove.
    Co do twojego olejku to hmm... przesada? 225 zł za 100 ml, może to kwestia tego, że nie mam za duzo pieniedzy ale nawet za magiczny olejek bym tyle nie dała :)

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był prezent, więc cenę sprawdziłam po prostu dla Was. We Francji te produkty są trochę tańsze niż w Polsce. Gdybym miała sama zapłacić, na pewno wolałabym przetestować parę innych kosmetyków zamiast jednego ;)

      Usuń
  3. Kocham ten zapach,często do niego wracam :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takiego typu posty:)
    Nie uzywałam tego olejka nigdy
    Może zaobserwujemy swoje blogi?Daj znać u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :D takie sa moimi ulubionymi !

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Odwdzięcz się obserwacja i komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ma piekny zapach:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super ♥ obs /obs ? http://lifeofkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cena jak za olejek trochę odstrasza ;/ wolę zakupić jakiś np ze strony Zrób sobie krem i mieć zupełnie naturalny, niedrogi i fantastycznie nawilżający produkt :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten zapach!
    dziękuję za odwiedziny i również dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na idealnie gładką skórę polecam balsam do ciała Palmers z kakaem, masłem shea i Q10. To mój zdecydowane ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny :)
Będzie nam bardzo miło jak zostawisz komentarz, a jeśli jesteś ciekawy naszych nowych recenzji dodaj nas do obserwowanych.
Możesz być pewien, że odwiedzimy Twojego bloga i... ;)