27 lutego 2014

Delia Cosmetics, Argan Care, regenerująca maseczka do twarzy z olejem arganowym


Ocena: 2,5/5

Cena: ok. 10 zł

Pojemność: 30 ml

Konsystencja: kremowa

Zapach: przyjemny, dość mocny

Wydajność: duża


 
Moje oczekiwania: dobre nawilżenie skóry


Co obiecuje producent:

(źródło: http://www.delia.pl/)

Działanie: 
 
Intensywnie regenerująca Maseczka do Twarzy Argan Care stanowi esencję nawilżenia, regeneracji i wzmocnienia.

Składniki aktywne:

Olej arganowy „Eliksir Młodości” – doskonale nawilża i ujędrnia; przeciwdziała procesom starzenia się skóry, poprawia jej elastyczność i jędrność.

Olej canola – łagodzi i trwale nawilża naskórek.

Masło Shea – odżywia i regeneruje naskórek.

Alantoina oraz D-panthenol – przyspieszają regenerację skóry i łagodzą podrażnienia.

L-Arginina – nawilża oraz poprawia elastyczność skóry. 

Witamina E – neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników.





Skład:






















Największą zaletą tego produktu jest praktyczne i przede wszystkim higieniczne opakowanie z pompką. Dodatkowo plusik za dobrą wydajność - już cienka warstwa maseczki jest wystarczająca, a całość produktu spokojnie starczy na wiele aplikacji. Listę zalet zakończymy na długiej dacie ważności – 29 miesięcy. Mam jednak pewne wątpliwości co do działania maseczki, rewelacji nie ma. Na pewno w pewnym stopniu nawilża skórę jednak nie wchłania się zbyt dobrze. Pomimo nałożenia małej ilości, po upływie wyznaczonego czasu i tak musimy dość znaczną część produktu usunąć z twarzy. Nie polecam tej maseczki osobom z cerą wrażliwą. Podczas pierwszego użycia skóra twarzy nieprzyjemnie szczypała. Dałam jednak maseczce szansę i podczas kilku kolejnych aplikacji problem nie występował lecz w końcu znów powrócił. Zwalam winę na mocznik i alkohol, które plasują się na szczycie listy składników.



Czy kupię ponownie? Raczej nie, ubolewam nad tym, że niestety opakowania nie można rozkręcić i wykorzystać do innych maseczek.


N.



29 komentarzy:

  1. Super blog! Obserwuję:-)


    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja, dzięki Tobie też sie chyba nie skusze :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, by po nią nie sięgać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam produkty tej firmy w osiedlowej drogerii:) może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę na 100% kupić :)

    zapraszam:http://ewelinna20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny produkt, spodobał mi się, więc pewnie kupię. :)

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm.. może kupię. Przekonałyście mnie ;) obserwujemy? Dajcie znać :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jest...;d

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko, co zawiera olej arganowy jest warte uwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej Arganowy.. zastanowię się nad kupnem :)
    Macie może ochotę na wspólną obserwację?

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post ! :) Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
    Jeśli Tobie też spodoba się mój blog to może wzajemna obserwacja ? :)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie ta firme ,ale tej maseczki nie uzywalam :)
    co powiesz na wspolna obserwacje bedzie mi bardzo milo ,bardzo bym cie rowniez prosila o jeden kliczek w choies baner albo link na moim blogu bardzo by mi to pomoglo :*oczywiscie jesli to nie problem dla ciebie
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabyś zaobserwować mnie na moim profilu na facebook'u? :) Oczywiście jeśli chcesz! :)) https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ta maseczka nie jest dla mnie ;(. I zmywanie maseczek - moja zmora! :D
    Ale cena za opakowanie wygórowana nie jest. Duży plus za to.
    Zaczynam obserwować. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiłaś, zakupię jak znajdę :>
    http://karakarolina.blogspot.com/ zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj szkoda,że nie zachwyca i nie da się wykorzystać tego opakowania :(
    Mam prośbę czy możesz kliknąć w któryś z klików przy tej notce http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html bede mega wdzięczna.Pozdrawiam,miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście posiadam jeden produkt firmy Delia - jest to pomadka nawilżająca. Lip Balm jak najbardziej dla mnie ;) a o maseczce nie słyszałam
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie można taką maseczkę zakupić? Zaciekawiła mnie bardzo.
    ------------------------------------------------------
    http://malina-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne opakowanie do tego typu produktów :) ! Uwielbiam takie z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie takie regenerujące preparaty. Koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. extra blog może wspólna obserwacja? :)
    http://emilka071103.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że nie zadziałała i szkoda, że opakowania nie można wykorzystać. Fajny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczypanie kompletnie go u mnie przekreśla.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojj ojj wychodzi na to, że na prawdę nie warto...
    Jedyne co to faktycznie jest super pompeczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog! Na pewno tu wrócę i chętnie przeczytam nowe wpisy. Zapraszam do grupy "Tylko natura!", gdzie możemy dzielić się opiniami o kosmetykach naturalnych. Adres grupy https://www.facebook.com/groups/tylkonatura Śmiało dołączajcie :) Dzięki temu unikniemy słabych produktów i poznamy więcej dobrych naturalnych kosmetyków dostępnych na naszym rynku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że się nie sprawdził. Fajny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :
    http://moje-hobby-to-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny :)
Będzie nam bardzo miło jak zostawisz komentarz, a jeśli jesteś ciekawy naszych nowych recenzji dodaj nas do obserwowanych.
Możesz być pewien, że odwiedzimy Twojego bloga i... ;)